Polityka Zwrotów

1. Prawo do odstąpienia od umowy

Zgodnie z przepisami Unii Europejskiej, w tym Dyrektywą dotyczącą Praw Konsumenta oraz polskimi przepisami o ochronie konsumentów, klienci mają prawo do odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Okres odstąpienia upływa po 14 dniach od dnia, w którym klient lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik, fizycznie odbiera towar.

2. Korzystanie z prawa odstąpienia

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient musi poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy za pomocą jednoznacznego oświadczenia (np. listu wysłanego pocztą lub e-maila). Klient może skorzystać z przygotowanego przez nas wzoru formularza odstąpienia, choć nie jest to obowiązkowe.

3. Skutki odstąpienia

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez klienta sposobu dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez nas), bez zbędnej zwłoki i w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o odstąpieniu od umowy.

Dokonamy takiego zwrotu przy użyciu takich samych środków płatniczych, jakie użył klient do dokonania transakcji pierwotnej, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

4. Koszty zwrotu

Klient musi zwrócić nam towar bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż 14 dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli klient odeśle towary przed upływem 14 dni.

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów.

5. Stan zwróconych towarów

Klient ponosi odpowiedzialność tylko za zmniejszenie wartości towarów wynikające z ich użytkowania w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów.

6. Wyjątki od prawa odstąpienia

Prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania do:

Towarów wyprodukowanych według specyfikacji klienta lub jasno spersonalizowanych.
Towarów zapieczętowanych, których po otwarciu nie można zwrócić z powodów ochrony zdrowia lub higieny.
Towarów, które po dostarczeniu, z uwagi na swój charakter, zostały nierozłącznie połączone z innymi towarami.

7. Skontaktuj się z nami

W przypadku jakichkolwiek pytań lub potrzeby pomocy dotyczącej zwrotów, klienci mogą skontaktować się z nami pod adresem [email protected]

Shopping Cart0

Koszyk